Kort fortalt – Utvalgte lørdager i semesteret arrangeres HELHUS på Kvarteret, der de forskjellige rommene fylles med ulike arrangementer. Med en fast inngangspris på 50,- kan du få med deg konserter, karaoke og det er selvsagt dansegulv i Stjernesalen.
22:00 – StåOppJazz: Kjetil Husebø @ Storelogen
23:00 – Konsert: Tiebreaker @ Teglverket
00:00 – Konsert: Yuma Sun @ Teglverket

Yuma Sun

Yuma Sun er et vakkert westernepos fra Bergen pakket inn med rustne kassegitarer, sørgende strykere, livsfarlige gitarer og djevelske vokaler som tar norsk prærierock til høyder!

Yuma Sun er et band som bemerker seg sterkt med sin kruttsprengte liveopptreden! Dette har sikret banden flere rundturer i det ganske land til stående applaus fra et syngende, klappende og dansende publikum!

“Veltraktert westernrock fra Bergen – nesten lika bra som The Sadies! Neida, joda. Stikkord er: Kruttsprengte barytonegitarer, sporer på støvlene, bredbremmede kassegitarer og vaskebrett. Vi er med!” Natt&Dag

Tiebreaker

tiebreakerTiebreaker kommer fra Odda, og spiller en eksplosiv og groovy rock & roll. De har elementer fra tungindustrien og 70-talls prog-rock, med glimt av mørk blues. De ble stiftet i 2011 av fem barndomsvenner fra Odda.

Bandet spilte i fjor inn sin første EP og fikk terningkast 5 i Haugesunds avis. Tiebreaker har tidligere spilt support for bl.a Oslo Ess og Major Parkinson. De vil i høsten 2013 være aktuelle med en ny singel kalt “Nicotine”.

Hjemmeside
Last.fm