I august reiser endelig Nils-Ingar Aadne på turné igjen! Etter et par år med mye TV oppdrag er han nå klar for en studentturné over 3 uker fullpakka uker august og september.

Dørene åpner kl 21:00

Kjøp billetter på billettservice eller et av deres utsalgssteder. Det er mulighet for billettkjøp i døren så langt billettene rekker.

Aldersgrense 20 år (18 med studentbevis/forhåndskjøpt billett)

Studentturné 2013

Nils-Ingar Aadne

Selv om Nils-I trives godt i tv-ruta er det fra stand-up scenen han kommer, og det er det som ligger hans hjertet nærmest. Siden han startet med stand-up i 2003 har han gjort over 1000 stand-up opptredener! Han har reist over hele landet, og har blitt en etablert komiker innen norsk stand-up. Han har fått komiprisen for Årets gjennombrudd og har vært nominert til bransjeprisen Stå-opp-prisen to ganger. Når han nå velger å reise på en studentturné er ikke det tilfeldig. Studenter er unge, bevisste og følger med på det som skjer, og dette mener Nils-Ingar gjør dem til et fantastisk publikum. Showet blir en blanding av kliss nye tekster som aldri har vært på en scene før og noe fra tidligere show. I en hel time snakker Nils-Ingar om det som opptar han; politikk, samfunnstrender, samt litt fra hans eget liv. Han har med seg kompis og kollega Magnus Jørgensen som oppvarmer.

Magnus Jørgensen

Nils-Ingar og Magnus spilte i 2008 showet Julelatter 2 sammen, og siden har Magnus blitt en trofast makker på tekstarbeid. Magnus er også en drivende god stand-uper og få har så tett med poenger i sitt materiale som han har.

Sammen gleder de seg til å sette seg i bilen og besøke landets studentscener. Og kanskje er turnéen et steg på vei mot nytt soloshow fra Nils-I?

Vi ses på turné!