Første singelen, I Won’t Forget, ble sluppet på Universal i Norge 8.Februar. Det sleppes ut et nytt album, One One One, på Universal den 8.april. 18. april spiller de på Kvarteret.

Konsertstart: 22:00

Kjøp billetter på billettservice eller et av deres utsalgssteder. Det er mulighet for billettkjøp i døren så langt billettene rekker.

Aldersgrense 20 år (18 med studentbevis/forhåndskjøpt billett)

Sjekk ut Facebook-eventen.

Shining

Shining har i det siste vært travle med å spille på blant annet Natt & Dag sin prisutdeling, P1 sin Nitimen, by:Larm på Rockefeller og har i to uker vært rundt i Rogaland for å spille skolekonserter.  Bandet er én av ti som er nominert til Statoil-stipendet, vinner de er planen å bruke 1million NOK til internasjonal satsing.

One One One ble skrevet av faren av Blackjazz og en helt på saksofon, Jørgen Munkeby, i hans studio i Oslo og i studio i Los Angeles. Albumet ble nå i januar mikset og mastret i Hollywood av Sean Beavan og Tom Baker, som begge har vært ekstremt viktige for lyden til bl.a Nine Inch Nails og Marilyn Manson de siste 20 årene. De arbeidet begge på Blackjazz og Live Blackjazz, så forventningene er ikke mindre denne gangen!

Ikke gå glipp av denne veldig spesielle happeningen med et ekstraordinært og unikt band! Det vil bli spilt minst en sang som ikke er blitt hørt før! Resten vil være topp hemmelig frem til du selv kommer og opplever konserten!

“Some radioactive alloy of jazz and black metal”
-The New York Times

Følg de på Facebook og Twitter.
Sjekk ut hjemmesiden deres.
Hør de på Spotify eller Wimp
Kjøp musikken på iTunes

Hedvig Mollestad Trio

Foto:Julia Marie Naglestad

Sjelfull og ekspressiv, intens og mystisk, prisbelønt og skamrost for plate og konserter. De har bare gått en vei for Hedvig Mollestad Trio etter debuten Shoot! Nå, et drøyt år senere, kommer oppfølgeren “All Of Them Witches”, som viser at den instrumentelle trioen er verdt alle lovord. Dette er kraftfull musikk med et inntrengende nærvær som vekker store følelser. Grensene tøyes, musikken strekker seg lengre, rommer mer og både trollbinder og begeistrer. Dobbelturneen med Blackjazz bandet Shining i april er bare starten på et år med omfattende turnering i inn- og utland.

Nytt album “All Of Them Witches” blir sluppet 8 mars.

Følg de på Facebook