Bergen Realistforening er stolte over å presentere Taake og deres nye album Noregs Vaapen på Kvarteret 1. oktober!

[dew_detailbox type=event id=351]

TaakeDe siste årene har Taake vært mer aktiv enn noensinne med turneer over hele verden og en stabil live-lineup. På den femte studioplaten, “Noregs Vaapen”, er bandets erkenorske black metal sound enda mer raffinert, og inkluderer også noen nye elementer. Platen er fyllt med Hoests typiske riff, melodier og vokal, og inkluderer også mer overraskende momenter.

Denne gangen har Hoest invitert sin live line-up, bestående av Thurzur, V’gandr, Aindiachai og Gjermund til å bidra på noen låter, og han har også gjesteopptredener fra  Nocturno Culto (Darkthrone), Attila Csihar (Mayhem), Demonaz (Immortal), Bjørnar Nilsen (Vulture Industries) og Skagg (Gaahlskagg, Deathcult). Hoest står som vanlig bak all musikk, lyrikk, instrumenter og vokal.

Billetter kan forhåndskjøpes på Billettservice og på Apollon i Bergen.

Bandets website: http://taake.svartekunst.no

Aldersgrensen ved Kvarteret er 20 år, og 18 år ved fremlegg av gyldig studentbevis. Ved forhåndsbestilling av konsertbilletter er aldersgrensen 18 år, kjøpes billetten i døren er den 20 år uten gyldig studentbevis. Det tillates et begrenset antall vergeordninger på
enkelte av konsertene ved Kvarteret. Dersom en person som ikke har fylt 18 år vil inn på huset må slikt avklares minimum en uke før konserten. Ta kontakt med vaktetaten (vaktstyret@kvarteret.no) for å få godkjent vergeordning. Ved godkjent vergeordning får dere tilsendt et vergeskjema. Dette må fylles ut og tas med på konsertdatoen. Vergen
må være over 20 år, og kan ikke nyte alkohol den aktuelle kvelden.