Som en strålende farvel til sommeren presenterer vi i Bergen Realistforening Slutface.

Dørene åpner kl 21.00
Billettpris henholdsvis 100 kr for student og 150 kr for ordinær. Det er mulighet for billettkjøp i døren så langt billettene rekker.
Aldersgrense 20 år (18 med studentbevis/forhåndskjøpt billett)

Stavangerske Slutface spiller skitten indieskranglete pop-rock. Som et sintere Wombats eller et mer funky Savages blander de britisk pop-rock og New-Wave, legger til en dose amerikansk vestkyst- garage og blir dermed den perfekte oppvarmingen til søndagens fylleangst.

Jenta og de tre guttene mellom 17 og 20 skriver låter om realistisk forelskelse, 80-tallsidoler og dårlige fester akkompagnert av disco-beats, skranglegitar og en mer funky bass enn deres pop-punk personlighet ville tilsagt. Bandnavnet kommer av et ønske om å sette kvinners posisjon som objekter fremfor artister i musikkindustrien på spissen.

Se dem live i Teglverket på Kvarteret 28.august.

Les anmeldelsen fra deres opptreden under årets Øyafestival

Hør Angst på spotify